Storing

13 december 2018 - Een deel van onze klanten ervaart sinds +/- 10.35 uur problemen met de gesprekskwaliteit. Oorzaak is een verstoring tussen telefonieproviders onderling. 

Update/afmelding 12.00 uur - de verstoring tussen de providers is verholpen

 

28 november 2018 - Door een storing bij NDIX in afhandeling van netwerkverkeer richting één van onze providers ervaart een beperkt deel van onze klanten op dit moment een verstoring met de telefoniedienstverlening. 

Update/afmelding 10.45 uur - de verbindingen zijn hersteld en daarmee de telefoniedienstverlening

 

 


26 november 2018 - Sinds vanochtend melden een aantal klanten een verstoring met de gesprekskwaliteit.

Onze engineers zijn in onderzoek naar oorzaak en naar maatregelen die moeten leiden tot herstel van de kwaliteit.

Update/afmelding 12.45 uur - gesprekskwaliteit is volledig hersteld sinds 12.05 uur.

 

 


16 november 2018 - Er is een storing in regio Almelo met internet verbindingen van WeServe. Zie hiervoor de statuspagina van fa. WeServe

Deze storing kan gevolgen hebben voor de diensten (zoals telefonie) die gebruik maken van een internetconnectie van WeServe.

Update /afmelding 13.30 uur - storingen WeServe zijn verholpen

 

 


8 november 2018 - Er is een 'algemene netwerkstoring' met verbinding van WeServe. Zie hiervoor de statuspagina van fa. WeServe.

Deze storing kan gevolgen hebben voor de diensten (zoals telefonie) die gebruik maken van een internetconnectie van WeServe.

Update/afmelding 12.50 uur - storingen WeServe zijn verholpen.