Storing

7 februari 2019 - 16.00 uur. Er zijn meerdere klanten die op dit moment een probleem ervaren met inkomend en uitgaand telefonieverkeer. Klanten melden dat toestellen aangeven 'toepassing laden'. Onze engineers onderzoeken dit probleem.

Update 16.50 uur - er zijn meerdere partijen die ons melden dat KPN een probleem heeft met xDSL en glasvezel verbindingen. Oorzaak hiervan bevindt zich buiten het domein van Loohuis maar kan impact hebben op uw telefonieomgeving.

Afmelding 22.30 uur - de verstoring is verholpen door KPN


23 januari 2019 - Tussen 9.35 uur en 9.45 uur hebben meerdere klanten van ons een probleem met inkomend en uitgaande telefonie ervaren. Ook ons eigen serviceteam was op dat moment telefonisch niet bereikbaar. 

Afmelding 9.45 uur - de verstoring heeft zich voorgedaan in het netwerk van één van onze providers.


21 januari 2019 - Een deel van onze klanten heeft tussen 14.50 en 15.05 uur een verstoring ervaren met de telefonie. Inkomende en uitgaande gesprekken waren deels niet mogelijk, of er was sprake van eenzijdige audio. De verstoring heeft zich voorgedaan in het netwerk van één van onze providers.

Afmelding 15.05 uur - de verstoring is door de betreffende provider verholpen door een herroutering van telefonie verkeer in haar platform doort te voeren.


13 december 2018 - Een deel van onze klanten ervaart sinds +/- 10.35 uur problemen met de gesprekskwaliteit. Oorzaak is een verstoring tussen telefonieproviders onderling. 

Update/afmelding 12.00 uur - de verstoring tussen de providers is verholpen