Storing

Vrijdag 10 mei - 8.30 uur. Tele2 heeft een landelijke storing waardoor telefonieverkeer van en naar Tele2 of T-Mobile niet mogelijk is / grote hinder ervaren wordt.

Dit kan impact hebben op uw bereikbaarheid: bellers vanaf het Tele2 of het T-Mobile netwerk kunnen u niet bereiken. Maakt u zelf gebruik van Tele2 of T-Mobile dan kunt u ook hinder ervaren bij uitgaand telefonieverkeer.

Update 9.30 uur - ons wordt gemeld dat andere providers dan Tele2 / T-Mobile geen hinder ervaren. Een verwachte oplostijd is helaas nog niet bekend.

Update 10.45 uur - helaas valt een verwachte oplostijd nog niet te melden. 

Update 11.45 uur - voortgang bij Tele2 is te volgen via https://www.tele2.nl/zakelijk/storingen/

Update 12.00 uur - verschillende telefonieproviders zijn bezig om telefonieverkeer op andere wijze te routeren met positief resultaat voor bereikbaarheid. Oorzaak wordt hiermee niet weggenomen, maar impact wordt hiermee verminderd.

Update 13.00 uur - we verwijzen voor vervolgupdates naar de website van Tele2, zie hierboven.

Afmelding 15.45 uur - Tele2 heeft het probleem verholpen.

 

 

Donderdag 18 april - 8.10 uur. Op dit ogenblik ondervinden telefonieproviders problemen door een landelijke storing in het netwerk van VodafoneZiggo. Dit kan impact hebben op uw telefonieomgeving. Onze providers herrouteren het VOIP verkeer om de overlast van de storing bij VodafoneZiggo te beperken.

Update 9.10 uur. Het herrouteren van VOIP verkeer beperkt de overlast van de verstoring. Inkomend telefonieverkeer van 0800 en 0900 nummers ondervindt wel hinder.

Update 12.00 uur. De verstoring is nog niet verholpen. VodafoneZiggo en telefonieproviders schakelen met elkaar met de hoogste prioriteit om tot een oplossing te komen.

Afmelding 13.45 uur. De verstoring bij VodafoneZiggo is verholpen. 

 

 

Zaterdag 13 april 2019 - 7.45 uur. Op dit moment kunt u een probleem ervaren met uw telefonieomgeving. We hebben een verstoring met een verbinding vanuit het Loohuis datacenter naar één van onze providers. 

Updates over herstel volgen z.s.m. 

Update 8.15 uur. De betreffende provider meldt ons dat het probleem gevonden is en dat er hard aan wordt gewerkt om het probleem weg te nemen.

Update 10.45 uur. Helaas heeft de betreffende provider het probleem nog niet weg kunnen nemen. Een verwachting mbt mogelijke oplostijd kan helaas niet afgegeven worden.

Update 12.00 uur. De verstoring is hardnekkig. Vanuit Loohuis escaleren wij op een hoger niveau om te komen tot een oplossing.

Update 13.45 uur. Er wordt gewerkt aan een alternatief. Daarmee beogen we om de telefonie dienstverlening te herstellen.

Afmelding 15.30 uur - de telefoniedienst is hersteld. Inkomend en uitgaand telefonieverkeer is weer mogelijk.

 

 

7 februari 2019 - 16.00 uur. Er zijn meerdere klanten die op dit moment een probleem ervaren met inkomend en uitgaand telefonieverkeer. Klanten melden dat toestellen aangeven 'toepassing laden'. Onze engineers onderzoeken dit probleem.

Update 16.50 uur - er zijn meerdere partijen die ons melden dat KPN een probleem heeft met xDSL en glasvezel verbindingen. Oorzaak hiervan bevindt zich buiten het domein van Loohuis maar kan impact hebben op uw telefonieomgeving.

Afmelding 22.30 uur - de verstoring is verholpen door KPN