Beheer

Loohuis Communicatie & IT biedt een implementatie- en selfservicetoepassing voor klanten die telefonie diensten afnemen. Dit betekent verschillende niveaus van toegang voor ondernemingen én eindgebruikers. Iedere gebruikers beheert zelf zijn of haar instellingen.

Voor ondernemingen

Het is belangrijk dat u uw communicatiesystemen gebruikt zoals u dat wilt. Als een medewerker toegang moet hebben tot belangrijke berichten of als een telefoongesprek moet worden doorgeschakeld naar een mobiele telefoon, wil hij of zij geen uren wachten op een wachtwoord reset of een nieuw telefoonnummer. Loohuis Communicatie & IT biedt de medewerkers van uw onderneming de vrijheid om gebruik te maken van hosted communicatie op hun eigen voorwaarden.

Dit betekent:

  • Voor iedere medewerker de communicatiemogelijkheden die nodig zijn om efficiënt te werken.
  • Onmiddellijke reactie op verzoeken tot wachtwoord reset, waardoor medewerkers altijd toegang hebben tot belangrijke berichten.
  • Verbetering van de bereikbaarheid voor klanten en partners via eenvoudige toegang tot gespreksroutering.

 

Voor eindgebruikers

Communicatie met klanten, partners en leveranciers moet makkelijk, snel en goed verlopen. Ook als uw medewerkers mobiel zijn. Met de toepassing van Loohuis Communicatie & IT hebben medewerkers toegang tot alle communicatie op hun werk en stellen ze zelf eenvoudig in hoe ze bereikbaar zijn vanaf iedere locatie met een internetverbinding. Ze zijn bereikbaar op hun eigen voorwaarden en missen nooit de cruciale informatie die nodig is om effectief hun werk te doen.

De mogelijkheden:

  • Wachtwoorden opnieuw instellen
  • Een vaste telefoon koppelen aan een mobiele telefoon.
  • Instellen dat belangrijke spraakcommunicatie naar e-mail wordt verzonden. 
  • Telefoontoetsen en andere opties aanpassen voor eenvoudige toegang tot functies.


Laat ook úw hosted voice-telefonie perfect aansluiten op de specifieke wensen van iedere gebruiker. Onze specialisten adviseren u graag!