MiContact Center voor Lync

 

Mitel MiContact Center voor Lync

MiContact Center voor Lync is ontwikkeld voor organisaties tot 200 (klantcontact)medewerkers die een verfijnde klantcontactoplossing zoeken, maar niet de kosten en complexiteit willen van een apart contact center naast de Microsoftomgeving.

MiContact Center voor Lync is de juiste oplossing voor organisatie die:

  • Lync Server Enterprise Voice hebben geïmplementeerd
  • Lync Client gebruiken op de desktop
  • Een meer functierijke Automatic Call Distribution (ACD)-oplossing zoeken dan de standaard Microsoft-responsgroepen
  • Organisatiebrede rapportes willen kunnen uitvoeren (op basis van meer dan 120 rapportsjablonen) inclusief volg- en gebeurtenisrapportages
  • Organisatiebrede, realtime statistieken willen weergaven op desktop clients
  • Agentstatussen willen beheersen, prioriteiten willen aangeven en wachtrijen realtime willen beantwoorden
  • Functioneren in een virtuele contactcenteromgeving


MiContact Center for Lync is exclusief ontwikkeld op de Unified Communications-architectuur van het Microsoft Lync Server 2010 en 2013-platform.