MiContact Center oplossingen

Mitel MiContact Center

Deze contact centeroplossing is ideaal voor contact centers van alle groottes.

Mitel® MiContact Center is ideaal voor specialistische en geavanceerde contactcenters, ongeacht de omvang, van sites met een enkele of meerdere vestigingen tot virtuele contactcenters. Het past zich naadloos aan alle behoeften aan. Het is ontworpen om de continuïteit van de activiteit te waarborgen en is een betrouwbare oplossing voor optimale bereikbaarheid. Het biedt uitgebreide klantrapportage, geavanceerde routering, persoonlijk aan te passen interactive voice respons (IVR) en eenvoudig aan te passen integraties voor het management van de klantenrelatie (CRM) en het personeelsbeheer (WFM).

MiContact Center combineert de Mitel MiVoice Business (Mitel’s betrouwbare communicatieplatform), automated call distribution (ACD) software en een modulaire suite van uitgebreide webgebaseerde toepassingen die draaien op de server van het bedrijf. Dit omvat:

Toepassingen voor beheer en rapportage

MiContact Center biedt een uitgebreide toolset voor inzicht in de prestaties en de werking van uw contactcenter, inclusief tools voor historische rapportage, beheertools, real time status en kostenberekening.

Toepassingen voor supervisor en agent productiviteit

MiContact Center biedt innovatieve tools voor verhoogde efficiëntie en flexibiliteit van contactcenter teams. Van geschikte telefoonoplossingen tot naadloze integratie van externe agenten en CRM integratie, Mitel stelt u in staat uw contactcenter naar wens te ontwerpen.

Toepassingen voor distributie en routering van Multimedia Integratie

Bouw een modern en betrouwbaar contactcenter omgeving op met tools die de traditionele automatic call distribution ACD naadloos integreren met geavanceerde workflows en multimedia zoals e-mail, fax en internet (Facebook en Twitter).

Aanvullende Contact Center Toepassingen

Mitel werkt samen met diverse andere bedrijven die aanvullende toepassingen leveren voor Mitel MiContact Center Solutions, waardoor u verzekerd bent van gemakkelijke toegang tot vooraf geïntegreerde eersteklas oplossingen.

Onder deze oplossingen vallen:

  • Customer Relationship Management
  • Personeelsbeheer
  • Kwaliteitsbewaking en gesprekken opnemen
  • Uitgaand bellen en Campagnebeheer
  • Aanwezigheids- en chatengines