Contact Center-oplossingen

Grotere tevredenheid en loyaliteit van klanten, maar ook direct succes door juiste informatie op het juiste moment.

 

Klant Contact Center

Door het bieden van uitstekende service en positieve klantinteracties haalt u uw serviceniveau. Uw organisatie onderscheidt zich positief en heeft tevreden relaties en klanten. Maar onze contact center oplossingen bieden meer! De productiviteit van de werknemers is te sturen en de bedrijfskosten zijn in de hand te houden.

Beschikt u nu over een groot, virtueel contact center met talloze vestigingen? Of zoekt u naar een efficiënte manier om de gesprekken over een team te verdelen? Loohuis Communicatie & IT heeft altijd de juiste oplossing om uw activiteiten te beheren en uit te breiden.

Contact center-oplossingen

Onze contact center-oplossingen bieden naadloze integratie met systemen voor backoffice, zoals CRM. Het systeem voorziet uw mensen van een pop-up scherm met belangrijke klantgegevens. Zo krijgt u altijd de juiste informatie op het juiste moment. Dit leidt niet alleen tot grotere tevredenheid en loyaliteit van klanten, maar ook tot direct succes. Door het vermogen om communicatie te integreren, krijgt u realtime beschikbaarheid en realtime aanwezigheid op de computer. Zo is specialistische informatie meteen te vinden of door het zenden van een bericht of via conferentie te verkrijgen. Vragen van klanten worden op deze manier direct beantwoord. Een win-winsituatie!

Hiernaast ziet u twee filmpjes over onze contact center oplossing!